עברית
קשה להפריז בחשיבות המדיה הדיגיטלית בעידן שבו אנחנו חיים. תהליכים תרבותיים וחברתיים, וגם כלכליים ופוליטיים, משנים את פניהם בעקבות יישומים כפייסבוק, טוויטר ואינסטגרם. יישומיים אלה ואחרים מהווים חלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו. הם משפיעים על הדרך שבה אנחנו עובדים, בוחרים מסלולי טיול, או מוצאים בני זוג (ואפילו נפרדים מהם).
המגמה לאינטרנט ומדיה חדשים מיועדת לסטודנטים שרוצים להבין באופן מעמיק את סביבת המדיה העכשווית. המגמה תקנה לבוגריה כלים תיאורטיים ומעשיים בנושאים כגון רשתות חברתיות, שווק באינטרנט, שיתוף כפעולה מכוננת, ממים אינטרנטיים, פרטיות ברשת, צורות חדשות של כוח תאגידי וגורלם של מדיה "ותיקים" בעידן המקוון.