מגמה זו היא חלק מתכנית הלימודים לתואר שני בתקשורת ועיתונאות
למידע נוסף על מועדי הרישום ותנאי הקבלה הנדרשים לחצו כאן
סמל חוג: 359
אודות המגמה:
קשה להפריז בחשיבות המדיה הדיגיטלית בעידן שבו אנחנו חיים. תהליכים תרבותיים וחברתיים, וגם כלכליים ופוליטיים, משנים את פניהם בעקבות יישומים כפייסבוק, טוויטר ואינסטגרם. יישומיים אלה ואחרים מהווים חלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו. הם משפיעים על הדרך שבה אנחנו עובדים, בוחרים מסלולי טיול, או מוצאים בני זוג (ואפילו נפרדים מהם).
המגמה לאינטרנט ומדיה חדשים מיועדת לסטודנטים שרוצים להבין באופן מעמיק את סביבת המדיה העכשווית. המגמה תקנה לבוגריה כלים תיאורטיים ומעשיים בנושאים כגון רשתות חברתיות, שווק באינטרנט, שיתוף כפעולה מכוננת, ממים אינטרנטיים, פרטיות ברשת, צורות חדשות של כוח תאגידי וגורלם של מדיה "ותיקים" בעידן המקוון.
פרטי קשר:
ראשת המגמה: פרופ' נטע קליגלר-וילנצ'יק -חדר 4517 , neta.kv@mail.huji.ac.il
מנהלנית תואר מוסמך :ענבל לוין, 02-5883046 inballev@savion.huji.ac.il