מידע למתקבלים

 

התקבלת לאוניברסיטה העברית! מה הלאה?
 

טרם היציאה לדרך, ריכזנו עבורך מידע חשוב שיאפשר לך להתכונן לחיים האקדמיים ויעניק לך חוויית לימודים ידידותית - במיטב שיש לאוניברסיטה העברית להציע לך.

← אפליקציית מידע אישי לסטודנטים ולמועמדים

← חדש! אתר שמרכז את המלגות לסטודנטים של האוניבסיטה העברית
 

לצפייה בחוברת ברוכים הבאים לאוניברסיטה העברית
 

ניווט מהיר:   » מידע על אודות תשלום מקדמה ושכר לימוד   » מידע על אודות הסדרת תשלום ויתרת שכר לימוד   »   מידע על אודות פרסי הצטיינות   »   מידע על אודות מייל אוניברסיטאי   »   מידע על אודות מערכת שעות   » מידע על אודות מלגות סיוע והלוואות   » מידע על אודות מעונות ויחידות דיקנט הסטודנטים   » מידע על אודות נוהל ביטול הרשמה ושמירת קבלה לשנתיים

 

♦ מידע על אודות תשלום מקדמה ושכר לימוד

כדי להבטיח כי מקומך ישמר בחוג/ים אליהם התקבלת, עליך לשלם את המקדמה ע"ס 3,503 ש"ח עד למועד המצוין בהודעת הקבלה. תשלום המקדמה, מהווה מקדמה על חשבון שכר הלימוד.

» לתשומת הלב, ב תואר בוגר אי תשלום המקדמה במועד יגרום להקפאת הקבלה, חידושה יהיה על בסיס מקום פנוי בחוג!

» הגשת תכנית לימודים תתאפשר רק לאחר תשלום המקדמה (למתקבלים ל תואר בוגר ול תואר מוסמך ).

» מועמדים שתשלום לימודיהם ממומן על ידי האוניברסיטה העברית או על ידי מוסד אחר, נדרשים לשלם את סכום המקדמה המוקטנת בהתאם למכתב הקבלה.


ניתן לשלם את המקדמה באתר המידע האישי באמצעים הבאים:

  • באמצעות תשלום באשראי או בקשת שובר אלקטרוני שישלח לדוא"ל (לתשלום בבנק הדואר בלבד).
    למשלמים בכרטיס אשראי תישלח קבלה על התשלום למייל האוניברסיטאי (תשלום באמצעות כרטיס אשראי יישא דמי טיפול בשיעור של 1% מהסכום הנקוב).
  • בבנק- באמצעות שובר תשלום שישלח לכתובתכם. לבקשת שובר
  • למבקשים לשלם באמצעות הפיקדון הצבאי, יש לבחור בלשונית "תשלום דרך הפיקדון".
        מכיוון שקליטת המקדמה באמצעות הפיקדון אורכת כ-7 ימי עסקים וחוגים עלולים להסגר, יש להקפיד לשלם את המקדמה מספר ימים לפני המועד האחרון לתשלום. להנחיות נוספות לחצו כאן.
  • ניתן להגיע למדור רישום וקבלה בשעות קבלת קהל להנפקת השובר במקום.

לתשומת לבכם: הכניסה  לאתר ה מידע אישי לצורך תשלום המקדמה  הינה באמצעות מס' ת"ז+קוד אישי שנשלח במעמד ההרשמה - במידה ואין ברשותכם את הקוד האישי, יש ליצור קשר עם התמיכה הטכנית 02-5883405).

אין צורך לשלוח לאוניברסיטה את הקבלה על תשלום המקדמה.

במידה  ושולמה מקדמה לחוג בעדיפות נמוכה ומאוחר יותר תתקבלו לחוג בעדיפות עליונה יותר, המקדמה תועבר לטובת החוג החדש.

♦ מידע על אודות הסדרת תשלום יתרת שכר הלימוד

 

♦ מידע על אודות פרסי הצטיינות/פרסים למשתתפים באולימפיאדות מדע או חידון התנ"ך העולמי

 

♦ מידע על אודות מייל אוניברסיטאי

החל ממועד הקבלה ללימודים, מעניקה האוניברסיטה תיבת Gmail אוניברסיטאית אישית. תיבת הדואר עומדת לשימוש הסטודנט במהלך על שנות הלימודים באוניברסיטה ואליה יישלח הדואר הרשמי של האוניברסיטה.
כל ההתקשרות האלקטרונית בין האוניברסיטה לסטודנט, לרבות בענייני הוראה, שכר לימוד וקבלות על התשלום, תתבצע באמצעות תיבה זו בלבד.
פרטי כתובת הדוא"ל כולל שם המשתמש והסיסמה הראשונית, נשלחים לכתובת הדוא"ל הפרטית עימה בוצעה ההרשמה לאוניברסיטה, מספר ימים לאחר מכתב הקבלה הרשמי.
כמו כן, כתובת הדוא"ל מופיעה ב אתר המידע האישי.

באתר mail.huji.ac.il ניתן לבצע כניסה למערכת ולהחליף את הסיסמה הראשונית.
בנוסף לדוא"ל, תיבה זו כוללת אחסון קבצים ועריכתם בענן (בנפח בלתי מוגבל, בהתאם למדיניות גוגל המתעדכנת מעת לעת), שיתוף קבצים, עריכת סקרים, לוח פגישות ושירותים נוספים.
סטודנטים המסיימים את התואר והופכים לבוגרי האוניברסיטה יוכלו להמשיך ולהשתמש בתיבת דוא"ל זו.
סטודנטים אשר לא השלימו תואר יקבלו מכתב לסגירת תיבת דוא"ל זו כשנה לאחר המועד האחרון בו היו רשומים ללימודים.
הנחיות ומידע נוסף על תיבת HujiMail זמינים באתר האגף למחשוב

 

♦ מידע על אודות מערכת שעות

לאחר תשלום המקדמה תתאפשר הגשת תכנית לימודים; במהלך חודש ספטמבר, תיפתח מערכת הרישום לקורסים. ניתן לפנות למזכירויות ויועצי החוגים לעזרה בבניית תכנית הלימודים.
הסברים מפורטים יישלחו במהלך החודשים יולי-ספטמבר למתקבלים.

 

♦ מידע על אודות מלגות סיוע והלוואות
אנחנו כאן בשבילך!

מלגות סיוע - מוענקות על סמך מצב סוציו-אקונומי ומיועדות לסטודנטים נזקקים המתקשים במימון הוצאות הלימודים. ניתן להגיש בקשה באמצעות אתר המידע האישי, מתחילת חודש אפריל. למתקבלים מחודש אפריל ואילך - מומלץ להגיש בקשה בתוך חודש ממועד הקבלה ללימודים.
לפרטים נוספים וליצירת קשר

הלוואות - האוניברסיטה מאפשרת לסטודנטים לקבל הלוואה אחת בשנה ללא ריבית.
לפרטים יש להיכנס לאתר המחלקה למערכות לימודים ותשלומי סטודנטים > הלוואות

 

♦ מידע על אודות מעונות ויחידות דיקנט הסטודנטים

מעונות הסטודנטים

סטודנטים רבים מתגוררים במעונות וזוכים להזדמנות לגור קרוב ללימודים וליהנות מחוויית מגורים סטודנטיאלית. ההרשמה למעונות לשנת תשפ"ג (2022- 2023) תיפתח במהלך חודש אפריל 2022. פרטים נוספים באתר.
מהרו להירשם! ההרשמה על בסיס כל הקודם זוכה בהתאם לקריטריונים הנהוגים בכל מעון.
 

לקויות למידה והפרעות קשב

מייל ldd@savion.huji.ac.il טלפון 02-5881342

מרכז לאבחון ותמיכה בסטודנטים עם ליקויי למידה ו/או עם הפרעות קשב המספק אבחון בשפה העברית והערבית, ייעוץ, התאמות למבחנים, סדנאות, חונכויות, חדרי לימוד שקטים, והדרכה לשיפור כישורי למידה- פרטנית או קבוצתית. במרכז פועלת גם מרפאה לאבחון הפרעת קשב ולייעוץ תרופתי וכן, תכנית לליווי סטודנטים על רצף האוטיזם. מומלץ לפנות ליחידה עוד לפני תחילת שנת הלימודים בכדי להתחיל בתהליך האבחון / אישור ההתאמות.
 

היחידה לשוויון הזדמנויות

סטודנטים מהפריפריה, עולים חדשים, יוצאי אתיופיה ובוגרי החינוך החרדי, מוזמנים לפנות לרכזים ולהתעניין בתכניות התמיכה המספקות מענה אישי, קבוצתי ואקדמי. ליצירת קשר 
סטודנטים מהחברה הערבית מוזמנים לפנות לרכזים ביחידה לשוויון הזדמנויות לסטודנטים ערבים ולהתעניין בתכניות התמיכה השונות העומדות לרשותם. ליצירת קשר
بإمكان الطلاب العرب التوجّه للمركّزين في وحدة تكافؤ الفرص للطّلبة العرب للحصول على برامج الدّعم المختلفة المتوفرة لخدمتهم/ن. 
 

יחידת הנגישות

negishut@savion.huji.ac.il טל': 02-5880118 
יחידת הנגישות מעניקה סיוע וייעוץ לסטודנטים המתמודדים עם מגבלות שונות - פיסיות, נפשיות, חושיות, מחלות כרוניות ומגבלות אורתופדיות. היחידה מטפלת בנושא ההתאמות בדרכי היבחנות על סמך אישורים רפואיים רלוונטיים ומפעילה מערך חונכויות לימודיות עבור הסטודנטים. בנוסף, מסייעת במימוש זכויות מביטוח לאומי, תיווך לסגל האוניברסיטה, השאלת ציוד מותאם ללמידה, תמלול ועוד.
למידע נוסף אנא פנה/י לעמוד היחידה באתר של דיקנט הסטודנטים.

 

♦ מידע על אודות נוהל ביטול הרשמה ונוהל שמירת קבלה לשנתיים 
 


אנו מאחלים לך הצלחה בלימודים ב סמסטר א' תשפ"ג ומחכים לפגוש אותך ב-23.10.2022 באוניברסיטה העברית.


לשאלות ומידע נוסף אנא פנו דרך מערכת הפניות המקוונת, דרך מוקד מידע ושירות 02-5882882 או באמצעות שליחת הודעה לוואטסטפ בין השעות 08:30- 16:30 ונציגי מרכז המידע יענו לכם.